Tuesday, February 5, 2008

הוספת חרוזים לקישוט וילון קנוי





ניתן לשדרג דברים ישנים ע"י הוספת קישוטים שמשנים את המראה הישן. לדוגמא הוילון בתמונה קיבל שידרוג בעזרת הוספת חרוזים שהושחלו בתוך חוט דייגים ונתפרו לקצוות .
ניתן להשתמש בכל מיני סוגים וגדלים של חרוזים . ניתן להוסיף גם קישוטים אחרים כמו פעמונים להוספה בקצוות . ניתן להוסיף לצורך התלייה על הקיר חבל מלופף על חוט ברזל ניתן גם חוט צבעוני, לתפור אותו לוילון ולתלות

מובייל מענפי עץ וקשירות חבלים


באחד הטיולים לטבע מצאנו חמותי ואני ענף עץ מעניין בצורתו שוכב על הקרקע ומייד במקום עלה הרעיון של שימוש בחומרים טבעיים לקישוט.
יוצרים קשרים שונים בחבלים בעובי שונה ובין הקשרים מוסיפים חרוזים מחרס רו מחומרים שונים כדי חרס קטנים וכל דבר שעולה בדמיון.
יוצרים לולאה גדולה מחבל לצורך התליה על הקיר..

כדי חרס לקישוט בתוך הבית


אחד הדברים שמעסיקים כל אישה הוא איך לעצב ולקשט את הבית בצורה מקורית ומעניינת שלא רואים בכל בית. דוגמא לקישוט גומחה בקיר הוא השימוש בכדים שונים העשויים מחרס טבעי או מצויירים ומעוטרים בדוגמאות שונות.
בתמונה המצורפת השתמשתי בכמה סוגים של כדים ובגדלים שונים והנחתי אותם אחד על השני, התוצאה המתקבלת מקורית לחלוטין ונראת ממש כמו יצירת אומנות.

פירות מיובשים בקערה לקישוט



אחד הדברים היפים שניתן לעשות בקלות הוא לשים בצד פירות שאין בהם שימוש ולייבש אותם . לדוגמא בתמונה המצורפת יובשו רימונים לימונים ואפילו אתרוג מחג סוכות . שימו לב כי הפירות מצטמקים ונהיים ממש ננסיים אך יפים למראית עין. כמו כן ניתן לקשט באמצעות ביצים מצויירות .הכל ביחד שמים בקערה יפה והקישוט מקורי ויפה.